De Machinesco. van Dongguanchishing, Ltd.

Thuis
Producten
Over ons
Fabrieksreis
Kwaliteitscontrole
Contacteer ons
Vraag een offerte aan
Thuis ProductenHet watteren en Borduurwerkmachine

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

Certificaat
Van goede kwaliteit Geautomatiseerde het Watteren Machine voor verkoop
Van goede kwaliteit Geautomatiseerde het Watteren Machine voor verkoop
Ik ben online Chatten Nu

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

China Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk leverancier
Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk leverancier Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk leverancier Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk leverancier Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk leverancier

Grote Afbeelding :  Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

Productdetails:

Plaats van herkomst: Guangdong, China
Merknaam: Chishing
Certificering: CE SGS Certification
Modelnummer: CSHX67.5“ - 26B

Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:

Min. bestelaantal: 1 set
Prijs: Negotiation
Verpakking Details: standaard export verpakkingen
Levertijd: Binnen 30 Dagen na het Krijgen van Storting
Betalingscondities: T / T, L / C
Levering vermogen: 30-60 reeksen Elke Maand
Contact Now
Gedetailleerde productomschrijving
Hoofden: 26 Hoofden naaldafstand: 67.5 MM.
Gewicht: 3800 kg borduurwerkbreedte: 1755 MM*2
Naaldmodel: #11-18 Het watteren Dikte: 300 g/m2
Classificatiemacht: 5,5 KW, 380 V roterende haakhoeveelheid: 52 PCs
needel steek: 2-12 mm Productie: 2-140 M/H

1,7 Meters het Watteren en de Digitale Controlemachine van het Leer de Multi Hoofdborduurwerk van de Borduurwerkmachine
 

 

 

Toepassingen: kleding, zakken, beddegoed, autokussens, automat, schoenen, gordijnen, muurdecoratie enz.

 

 

Specificaties:
 

Model Hoofdenaantal Naaldafstand Naald
Afstand
Gewicht Borduurwerkbreedte Hoeveelheid haken Afmeting L*W*H
CSHX234 34 50,8 mm 2 3800 kg 1727mm*2 68 6000 mm 1503 mm 1943 mm
CSHX67.5-26B 26 67,5 mm 2 3800 kg 1755mm*2 52 6000 mm 1503 mm 1943 mm
CSHX322B 22 76,2 mm 2 3800 kg 1676mm*2 44 6000 mm 1503 mm 1943 mm
Het roteren
Snelheid
Naaldaantal dikte Geschatte macht output Voltage Vervoerslag Steeklengte Roterend haaktype Rij van naalden
200-800rpm #12-16 ≦400g 5.5kw 2-140m/h 380v 3 uitdrukking 12 duim 2-12 mm Khs20-r Kies uit
200-800rpm #12-16 ≦400g 5.5kw 2-140m/h 380v 3 uitdrukking 12 duim 2-12 mm Khs20-r Kies uit
200-800rpm #12-16 ≦400g 5.5kw 2-140m/h 380v 3 uitdrukking 12 duim 2-12 mm Khs20-r Kies uit

 


Eigenschappen:

  • De gelijktijdige prestaties van het watteren en het borduren.
  • Hoge snelheid 800 t/min
  • Hoge capaciteit: Khs20-r roterende haak: 120M garen
  • Bekwaam om verschillende materialen te verwerken. Bijvoorbeeld Pu-leer, Katoenen stof, breiend stof en schuim enz.
  • Drie assen x-y z worden afzonderlijk gecontroleerd door Panasonic-servermotoren
  • Bovenkant en bodem de opsporingen van de draadonderbreking
  • Automatisch geheugen voor de huidige positie in het geval van macht weg.
  • Is het patroon-ontwerp systeem aanvaardbaar om het gemeenschappelijke het borduren formaat van het machineontwerp te lezen. USB-het flashgeheugen wordt gebruikt voor het opslaan van patronen
  • Gebruik stof-uit de drie assen voor aanpassing het het het watteren effect verzekert.
  • De efficiënte koppeling wordt aangepast goed met de ROLstructuur bij de voorzijde en het achtergedeelte, om eender welke het uitglijden van het stoffenmateriaal te verhinderen
  • Het naaldrek is vrij van smering
  • De bodemdraad kan, zonder afval worden uitgeput

 

Speciale behoeften: Als u gebruiks dikke materialen toen nodig hebt kunnen wij een speical orde voor u maken.

 

 

Voordelen:
 
(1) als het watteren het gebruiks roterende haak van de borduurwerkmachine (als naaimachine) en onafhankelijke naald en presser voet, stik zeer vlot, duidelijk, mooi, vooral voor en stof die van uitstekende kwaliteit watteren de borduren.
 

(2) het watteren en de borduurwerkmachine hebben het watteren en de borduurwerkfunctie. Bijvoorbeeld kunnen het embleem of de brieven en de borduurwerkbloemen ook worden gestikt.
 

(3) de het assembleren normen en de bewegingen van naald, haak en roteren-as zijn in volledige naleving van Industrieel naaimachinehandboek. Het naaien betrouwbare actie, minder steekskip en laag draad brekend tarief en tarief van de naaldbreuk
 

4) Geen plaat en Pendel, minimaal werkend lawaai
 

5) Voor de kledingstukindustrie, als het breedtevereiste minder dan 1,6 meters is, kan het twee bladen van materialen verwerken tegelijkertijd, die de output en de efficiency kunnen zeer verbeteren.
 

 

Machinedetails:

 

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

 


Termijnen & Voorwaarden:
 
1.PRICES: FOB- SHENZHEN-HAVEN.


2.VALIDITY: De aanbieding is geldig 60 dagen.


3.WARRANTY: De machine komt met één jaarwaarborg.


4.DELIVERY: De machine kan binnen 15 tot 30 dagen vanaf datum van ordebevestiging worden geleverd.


5.PAYMENTS: De betalingen zijn de vooruitgang van 100% T/T. 30%; 70% zal vóór machinelevering worden betaald.


6.PACKING: De prijs omvat beter het smeren van de gehele eenheid, de plastic document verpakking en het schokbestendige plaat bevestigen.


7.INSTALLATION: Chishing kan technicus schikken om de machine te installeren en de arbeider op te leiden maar de verwante last zal binnen in het buitenland in het kader van de rekening van kopers.
 

 

Onze Klant:

 

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

 


Onze Diensten:


1. De installatiediensten: De installatiediensten zijn beschikbaar. Wij zullen de technische bekwaamheid voor uw verrichtings vlotte overgang verstrekken en steun voor het installeren, het zuiveren, verrichting van de machine, zal hij op u wijzen hoe te om deze machine goed te gebruiken.
 

2. De opleidende Diensten: Wij kunnen de vrije opleiding aan klant niet meer dan 10 dagen of in onze fabriek of fabriek van de klant verstrekken, bieden wij Klanten Opleiding aan, onderwijzend hoe te om de machine het meest efficiënt en veilig te gebruiken evenals hoe te om optimale operationele productiviteit te handhaven. Terwijl de aanpassingen en de reiskosten door klant zouden moeten worden gedragen.
 

3. De garantiedienst: 12 die maanden sinds de datum van machine, exclusief de voor consumptie geschikte delen en menselijk beschadigde delen aan boord wordt verscheept. De gebroken elektroraad zou terug naar verkoper moeten zijn teruggekeerd.

 

Veilige Digitale Borduurwerkmachine, Geautomatiseerde de Naaimachine van het Leerborduurwerk

 

 

Contactgegevens
Dongguan Chishing Machinery Co., Ltd.

Contactpersoon: sales1

Direct Stuur uw aanvraag naar ons (0 / 3000)